09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 39 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

تفاوت تردمیل مکانیکی و برق ، تردمیل یک دستگاه ورزشی است که بر روی تسمه آن اقدام به دویدن یا پیاده روی می کنیم ، تردمیل در دو نوع بدون موتور و با موتور دیده می شود ، در نوع بدون موتور خود ما نیرو لازم برای چرخش تسمه را ایجاد می کنیم ، این تردمیل ها سبک و ارزان و همچنین جای زیادی را اشغال نمی کنند .

نوع موتور دار تردمیل که خود انواع مختلف برای وزن و استفاده های مختلفی دارد از نوع بدون موتور گرانتر و پیشرفته در است. در این دسته تردمیل ها قدرت لازم برای چرخش تسمه را موتور تردمیل ایجاد می کند. تردمیل های برقی عمدتآ دارای صفحه نمایش و کلید هایی برای تنظیم سرعت ، شیب و ... می باشند.

در هنگام خرید تردمیل با موتور دار باید به موتور آن همچنین میزان وزنی که آن تردمیل تحمل می کند دقت کرد ، عمدتآ ورزش با تردمیل های موتور دار آسان تر و موثرتر است. صفحه نمایش در تردمیل های موتور دار میزان ضربان قلب ، کالری مصرفی و مسافت طی شده را نمایش می دهد.

تردمیل های زیر آب یا همان تردمیل هایی که برای مصارف پزشکی درون استخر ها استفاده می شود در دسته تردمیل های بدون موتور قرار می گیرد که در هنگام خرید آنها باید به نوع فلز استفاده شده و همچنین ضد آب بودن اتصالات آنها دقت کرد .

یکی دیگر از امکانات تردمیل های برقی این است که این نوع از تردمیل قابلیت ذخیره برنامه های ورزشی را دارند و شما می توانید برنامه مناسب با اندام خود را در آن ذخیره کنید تا در دفعات بعد به راحتی به ورزش با آن بپردازید .

ارسال نظر

مریم :
2 2
ایا تردمیل بدون موتور همان تردمیل های ست که در استخر استفاده میشود؟
مدیریت :
6 0
با سلام تردمیل بدون موتور برای استفاده در منزل می باشد و نوعی که در استخرها استفاده می شود تردمیل های ضد آب است. این تردمیل ها اغلب بدون موتور و از جنس ضد زنگ می باشند.
هانیه :
4 0
آیا تردمیل بدون موتور برای زانو ضرر دارد؟
مدیریت :
4 0
با سلام تردمیل بدون موتور برای زانوهای سالم مضر نیست ولی اگر مشکلی در زانو خود دارید بهتر است از تردمیل موتوردار استفاده نمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
6 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()